Despre mine

Am 25 de ani. Sunt din Targoviste si de 4 ani sunt in intuneric. Am orbit. Din vina cui? Asa era scrisa povestea mea inca de la inceput. Nu sunt suparata pe nimeni pentru asta. Exista in China niste medici care imi ofera o sansa. La institutul Beyke. De 1 an si jumatate , lucrez ca maseoza la un salon de infrumusetare si in ciuda acestui fapt nu pot strange toti banii necesari pentru tratament. Banii pe care ii strang din masaj abia imi ajung de la o luna la alta. Ma indrept cu speranta in suflet catre cei care pot si vor sa ma ajute sa-mi recapat lumina ochilor.

marți, 8 decembrie 2009

07.12.2009

Ieri pe data de 07.12.2009 am fost pe la diferite firme din targoviste (nu dau nume), pentru a lasa dosare cu toate documentele mele, explicandu-le despre ce este vorba. Bineinteles nu m-au ascultat spunandu-mi ca dumnealor nu fac asa ceva ..... sponsorizari.... donatii.
In fine am primit multe " suturi in fund " ieri, dar eu nu ma dau batuta , din cauza unor oameni care nici macar nu au vrut sa asculte despre ce este vorba.
Lupt in continuare pentru a-mi indeplinii visul.

Un comentariu:

  1. Eu sunt alături de tine. Voi încerca să găsesc cât mai multe persoane cu putere financiară ce vor să ajute. Împreună cu sora ta, Maria-Iuliana am dezvoltat un subiect pe blogul meu. Voi avea grijă ca toţi prietenii mei să afle povestea ta. Fii puternică! Şi, nu uita, speranţa moare ultima!

    RăspundețiȘtergere