Despre mine

Am 25 de ani. Sunt din Targoviste si de 4 ani sunt in intuneric. Am orbit. Din vina cui? Asa era scrisa povestea mea inca de la inceput. Nu sunt suparata pe nimeni pentru asta. Exista in China niste medici care imi ofera o sansa. La institutul Beyke. De 1 an si jumatate , lucrez ca maseoza la un salon de infrumusetare si in ciuda acestui fapt nu pot strange toti banii necesari pentru tratament. Banii pe care ii strang din masaj abia imi ajung de la o luna la alta. Ma indrept cu speranta in suflet catre cei care pot si vor sa ma ajute sa-mi recapat lumina ochilor.

vineri, 1 ianuarie 2010

aparitia la povestiri adevarate

In data de 30.12.2009 s-a dat pe post reportajul cu mine la povestiri adevarate pe postul acasa tv. Am fost contactata de foarte multa lume care m-a incurajat. Va multumesc foarte mult tuturor care m-au sunat si va multumesc din suflet ca sunteti alaturi de mine , si cu o vorba buna.

Linkul de la povestiri adevarate este urmatorul : http://www.acasatv.ro/emisiuni/o-tanara-de-26-de-ani-are-nevoie-de-ajutor-pentru-a-vedea-din-nou-video.html

3 comentarii:

  1. Elena, iti urez tot binele din lume. La fel te voi contacta sau daca ai ID de mess te rog baga'ma in lista ta ID meu de MESS este:: leuname92@yahoo.com, si pe mess vom putea vorbi mai multe, la fel voi posta povestea ta si pe blogul meu. Astept sa vorbim Elena. Numai bine!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau la fel poti intra pe blogul meu si sa-mi lasi un comentariu si de acolo te voi contacta eu. http://munteanuemanuel.blogspot.com/ astept!!!

    RăspundețiȘtergere