Despre mine

Am 25 de ani. Sunt din Targoviste si de 4 ani sunt in intuneric. Am orbit. Din vina cui? Asa era scrisa povestea mea inca de la inceput. Nu sunt suparata pe nimeni pentru asta. Exista in China niste medici care imi ofera o sansa. La institutul Beyke. De 1 an si jumatate , lucrez ca maseoza la un salon de infrumusetare si in ciuda acestui fapt nu pot strange toti banii necesari pentru tratament. Banii pe care ii strang din masaj abia imi ajung de la o luna la alta. Ma indrept cu speranta in suflet catre cei care pot si vor sa ma ajute sa-mi recapat lumina ochilor.

marți, 8 decembrie 2009

03.12.2009 Celebri sau nu la Mihaela Tatu

In data de 03.12.2009 am fost la emisiunea "Celebri sau nu la Mihaela Tatu " la Antena 2. In urma acestei emsiuni s-au strans 3100 ron.
Multumesc din suflet tututor celor care au facut aceste donatii.

http://www.antena2.tv/arhiva/celebri-sau-nu-la-mihaela-tatu/03-12-2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu